wtorek, 26 października 2010

Wstęp

Dzisiaj stał się ten wiekopomny czyn. Usunąłem wszystkie wpisy, które popełniłem na tym blogu, a od teraz zacznę pisać ciekawiej i hmmm... normalniej. Oczywiście to, że usunąłem tamte wpisy, nie znaczy, że będę pisał na inne tematy. Po prostu tamte miały poziom... hmm... żenujący. Tak więc, jakby to był pierwszy początek tej hańby, powiem:

Nazywam się Szymon Kulak, z wieku będziecie się śmiać, ale przynajmniej podaję prawdziwy, a lat mam tylko 12. Na tym blogu będę pisał o grach, książkach, filmach, muzyce, będzie też pełno przemyśleń, oraz o mojej największej pasji: Retro. Commodore 64, Amiga, Atari 2600, NES, Pegasus, PlayStation... gry na nich są wciąż bardzo grywalne, a tylko grafika się zestarzała. Tak więc enjoy yourself!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz